Módna značka Givenchy spúšťa internetový obchod

Spoločnosť Givenchy predstavila nový elektronický obchod.

Obľúbili ste si nakupovanie cez internet? V takom prípade Vás nepochybne poteší, že módna značka Givenchy spustila svoj elektronický obchod. Nová webstránka je poctou návrhárke Clare Waight Kellerovej, ktorá sa stala čerstvou kreatívnou riaditeľkou tohto francúzskeho módneho domu. Prvým produktom internetového obchodu je Kellerovej najnovšia kolekcia.

Webová stránka ponúka pánsku aj dámsku módu.

Cieľom novej internetovej stránky je zlepšenie zážitku užívateľov pri nakupovaní v online či offline prostredí. Elektronický obchod nadväzuje kontakt so zákazníkmi cez platformy sociálnych sietí a mobilné zariadenia, pričom svojimi inovatívnymi aplikáciami uľahčuje aj nakupovanie priamo v kamenných obchodoch tejto francúzskej módnej značky.

Súvisiace: Gucci sa zbavuje zvieracích kožušín

V online obchode môžete nakupovať aj pomocou svojho mobilného telefónu.

Internetový obchod poskytuje užívateľom rôzne služby. Ponuka obchodu je prepojená so sociálnou sieťou Instagram a podporuje mobilné aplikácie založené na určovaní zemepisnej polohy. Pomocou týchto inovácií môžu zákazníci zisťovať dostupnosť vyhliadnutých produktov v miestnych kamenných obchodoch, zostavovať si zoznamy prianí či komunikovať priamo so zástupcom značky Givenchy.

Limitovaná edícia kolekcie s názvom „White“ je dostupná výlučne na internetovej predajnej stránke.

Užívatelia si pomocou aplikácie môžu prezerať archív značky a môžu sa prihlásiť na odber informačných materiálov obchodu. Získajú tak pohodlný prístup k údajom o najnovších modeloch značky a kompletným predajným katalógom pánskej a dámskej módy a módnych doplnkov.

Malá biela taška modelu Pandora je súčasťou kolekcie s názvom „White“.

Webstránka francúzskej značky vznikla v spolupráci s londýnskou digitálnou agentúrou R/GA London. Elektronický obchod spravuje samotná Kellerová.

Drobná kabelka z kolekcie „White“.

Na stránke www.givenchy.com je už dostupná prvá exkluzívna kolekcia. Nesie názov „White“ a zahŕňa modely oblečenia a doplnkov, ktoré sa na trh dostanú iba v obmedzených množstvách. Nájdete medzi nimi tričko, svetrík, mikinu, malú tašku modelu Pandora a praktickú kabelku.

Súvisiace: Luxusné značky investujú do start-upov, ktoré prinášajú inovácie do sveta módy

V súlade s názvom kolekcie sú všetky tieto výrobky dostupné v bielej farbe. Nesú logo módnej značky, ktoré je zdobené dekoratívnou výšivkou. Ceny jednotlivých položiek sa pohybujú v rozpätí €390 až €1 150.

V ponuke internetového obchodu sa nachádza aj luxusná biela mikina.

Predajná internetová stránka módnej značky Givenchy je zatiaľ dostupná iba vo Francúzsku.

Zdroj: Lbbonline, Drapers

Mohlo by sa Vám páčiť

facebook facebook
Facebook
Ďakujeme, že zotrvaním na stránke súhlasíte s používaním cookies.