Kategória:

Svetové značky

Ako sa luxus dostáva k svojím konzumentom počas karantény

Toto obdobie nie je práve ideálne pre luxusné obchody, keďže musia zostať kvôli pandémii koronavírusu zatvorené, ale šikovní marketéri využívajú tento zabudnutý čas na prehĺbenie vzťahov so svojimi zákazníkmi. Napokon, mnohí z nás…

Najcennejšou luxusnou značkou na svete je Louis Vuitton

Pokiaľ ide o luxus a bohatstvo v móde, nie je žiadnym prekvapením, že rebríčku dominuje meno značky Louis Vuitton. Táto parížska značka je obľúbená medzi celebritami a slávnymi osobnosťami po celom svete a v tomto roku opäť potvrdila svoj…

Louis Vuitton bude pomocou blockchainu odhaľovať falzifikáty

Technológia blockchain, ktorá bola pôvodne vytvorená za cieľom optimalizácie a zabezpečenia procesov v rámci kryptomeny Bitcoin, je v súčasnosti vnímaná ako revolučná myšlienka s potenciálom úplne transformovať mnohé ďalšie…

10 najpopulárnejších luxusných značiek na internete

Nič nevypovedá o charaktere objemu predajov a budúceho rastu luxusnej značky tak dobre, ako jej aktuálna popularita v online prostredí. Preto sme analyzovali, akej obľúbenosti sa tešia špičkové luxusné značky sveta na internete a čo ich…

Čínski giganti zastavujú predaj produktov Dolce & Gabbana

Dolce & Gabbana čelí veľkej kríze v Číne, kde hlavné stránky elektronického obchodu ukončujú predaje jej produktov z dôvodov okolo obvinenia z rasizmu. Tisíce produktov značky D&G zmizli z platforiem, ktoré prevádzkujú spoločnosti…

Značky luxusu rástli rýchlejšie ako iné a Gucci je v čele

Gucci a Louis Vuitton patria medzi najrýchlejšie rastúce značky vo svete módy, pričom odvetvie luxusnej módy a doplnkov sa celkovo od roku 2017 navýšilo o 42%. S týmito závermi prišla poradenská spoločnosť Interbrand. Luxusné oblečenie je…

Časopis Forbes

Forbes je ikonickým americkým časopisom, ktorý je určený pre podnikateľskú komunitu. Je publikovaný dvakrát týždenne a obsahuje autorské články o financiách, priemysle, investíciách a marketingových témach. Časopis Forbes tiež informuje o…

Veľké luxusné značky majú v hotovosti až $ 22 miliárd

Európski giganti z oblasti luxusu čelia naozaj príjemnej dileme: Čo robiť so všetkou svojou hotovosťou. Francúzske spoločnosti LVMH, Kering a Hermes International spoločne so švajčiarskou spoločnosťou Richemont do konca roka 2017…
facebook facebook
Facebook
Ďakujeme, že zotrvaním na stránke súhlasíte s používaním cookies.