Kategória:

Aktuálne

Chcete mať prehľad o novinkách, ktoré sa týkajú cestovania, módy, sveta investícií či trendov v oblasti počítačových technológií a rozvoja zelených technológií? Tie najaktuálnejšie informácie z rôznych oblastí vám budeme pravidelne prinášať na našom webe. Svet bohatstva a luxusu je bližšie, ako by ste možno čakali.

5 umeleckých účtov, ktoré sa oplatí sledovať na Instagrame

Hviezdni tanečníci flamenca počas vystúpenia v španielskom múzeu Prado pri príležitosti osláv Svetového dňa turizmu v septembri minulého roka. Tak ako sa mnohým počas pandémie koronavírusu zväčšili pásy v dôsledku zvýšenej konzumácie

Švajčiarsky výrobca luxusných hodiniek HYT vyhlásil bankrot

Hodinky značky HYT s lebkou. HYT, švajčiarsky výrobca hodiniek, ktoré sú tým, že ukazujú čas pomocou kapilár naplnených tekutinou, vyhlásil bankrot. Podľa tlačovej správy zverejnenej na fóre Watchuseek, ktorú napísal jej predseda Patrick

Urýchlená digitálna transformácia luxusného sektora

Je rok 2021 a takmer každá interakcia sa uskutočňuje prostredníctvom digitálnych zariadení. Čo to znamená pre luxusný sektor? Generácia Milénia a generácia Z sú momentálne najvplyvnejšou kúpnou silou v luxusnom sektore a zároveň aj tí,

Luxusné značky, ktoré Covid-19 neprežili

Obchod spoločnosti Brook Brothers. Určite neušlo vašej pozornosti, že podniky v súčasnosti čelili významným problémom. Medzi nimi aj luxusné značky, jedna za druhou oznamovali bankrot aj po tom, čo si značne utiahli opasky. Pre

Investičný fond Blue Whale vsádza na luxusnú značku

Stephen Yiu sa výnimočne rozhodol upraviť portfólio investičného fondu Blue Whale Growth a uskutočniť rozsiahlu investíciu do talianskej značky luxusného oblečenia Moncler. Podľa spoločnosti Citywire je Yiu správcom fondu s investičným

Dopad európskeho lockdownu na luxusný sektor

Luxusný sektor nevyhnutne potrebuje, aby bohatí kupujúci v Rusku, Indii a na Strednom východe nakupovali viac doma. Náročná úloha sa stala ešte náročnejšou. Keďže Európa čelí ďalšej vlne pandémie Covidu-19, aj tých pár bohatých

Reklama parfumu Chanel No 5. je stále najdrahšou v histórií

Niekto by si predstavoval, že reklamný záber vo vesmíre by vyhral titul najdrahšej reklamy v histórii. Napriek tomu, že spoločnosť Estee Lauder zaplatila americkej vládnej agentúre NASA sumu 128 000 amerických dolárov za natáčanie reklamy…
facebook facebook
Facebook
Ďakujeme, že zotrvaním na stránke súhlasíte s používaním cookies.